Problema principală a cormoranilor în acest început de sezon: nu reușim să ținem de minge și să controlăm partida de la un capăt la altul. Analiștii de specialitate spun că Liverpool a jucat în acest sezon, până la revenirea lui Suarez, într-un 4-4-2, cu Iago Aspas ușor retras în spatele lui Sturridge.
În partida cu Soton am aliniat o linie de fund formată din patru fundași centrali, ceea ce însuși Brendan a recunoscut că nu a mai făcut în viața lui. Această schimbare tactică nu a fost gândită corect, iar rezultatul nu a fost cel așteptat.
Odată cu revenirea lui Suarez, este clar că acesta trebuie să joace alături de Sturridge în atac, ceea ce duce la un sistem cu doi atacanți. Mai departe este simplu și cât se poate de clar: jucătorii trebuie să joace pe posturile lor, acolo unde se simt cel mai bine ... fără reprofilări. Cred că cel mai potrivit sistem pentru noi la ora actuală, având în vedere lotul disponibil și preferințele de joc ale lui Brendan, este un 3-5-2, cu Jose Enrique, Aly Cissokho, Glen Johnson, Martin Kelly și Andre Wisdom din postura de wing-backs. Prin acest sistem cred că vom avea parte de mail multă posesie, cu trei mijlocași în centru, care să controleze totul și să conducă jocul.
Gerrard ... sper să nu sufere de sindromul lui Owen, adică să dea mai mult pentru națională decât pentru echipa de club. Aspas, Alberto ... mai au nevoie de timp pentru adaptare? La naiba ... aruncă-i în luptă mereu!
FSG a investit în transferuri aproape 200 de milioane de lire sterline în timpul ultimilor doi manageri (Dalglish, Rodgers). I-am adus pe Assaidi, Borini și Aspas. Acum primim ce merităm. Îl supraevaluăm pe Allen, îi cumpărăm pe Alberto și Ilori pentru viitor, dar ignorăm prezentul. Ce se întâmplă?
Urmează partida cu Sunderland, codașa clasamentului, care și-a dat afară zilele trecute antrenorul, și care trece printr-o perioadă foarte proastă. Acesta este meciul ideal să începem o serie bună de partide. Doar victoria este acceptată, iar dacă nu câștigăm și eventual pierdem, înseamnă că avem o mare problemă.