duminică, 28 februarie 2010

Torres şi Gerrard imbatabili !

Rafa Benitez crede că Fernando Torres şi Steven Gerrard pot face diferenţa între Liverpool şi celelalte candidate pentru locul 4, după jocul cu Blackburn.
Benitez le-a spus reporterilor: " Eu cred că am meritat victoria. Noi am încercat să jucăm fotbal, chiar dacă a fost dificil uneori. Am marcat două goluri şi am câştigat. A fost o decizie grea să-l introduc pe Torres. Noi am ştiut că avem nevoie de ceva nou în atac, mai ales că N'Gog era obosit după cele 90 de minute jucate la Bucureşti."
În ceea ce-l priveşte pe Torres, tehnicianul cormoranilor afirmă:
"Torres a fost okay astăzi. A fost cu adevărat obosit la final, dar a încercat mai ales în prima repriză. În a doua repriză a fost mai greu pentru el, pentru că nu este 100 % pregătit din punct de vedere fizic."

Etapa viitoare, Liverpool se va deplasa pe JJB Stadium, unde va juca împotriva echipei Wigan Athletic.

LFC ROMÂNIA | Comunitatea fanilor lui Liverpool din România © 2008.