vineri, 25 iulie 2014

Îl luăm și pe Lovren?


Am pierdut amicalul cu Roma, 0-1. Nu l-am văzut și nici nu puteam să-l văd ... nu eram acasă atunci. Prea multe nu știu despre el, dar nu-mi fac griji în privința amicalelor.

Cică Lovren ar avea medicalul în week-end. 20 de milioane de lire sterline pare a fi suma pentru care batem palma cu Soton, în ciuda oponenței noului lor antrenor, destul de cunoscut la nivel mondial, Ronald Koeman. 

Mie-mi place de croat, care este titular și la o națională destul de puternică, dar parcă nu mi-e bine până nu văd un Reus la noi sau un alt jucător cam de aceeași talie. 

De asemenea, conform zvonurilor, Pepe Reina ar vrea să se întoarcă în Spania. Acum nu știu ce să zic, dar mi-ar conveni mai mult o bătălie între Mignolet și Reina în sezonul viitor, decât cu între belgian și Jones sau alt portar mai puțin valoros și cunoscut.

Cam atât cu zvonurile ... aici se limitează. Aștept un nume mare pe listă!


LFC ROMÂNIA | Comunitatea fanilor lui Liverpool din România © 2008.