luni, 5 iulie 2010

Hodgson vrea sa-l pastreze pe Torres !

Atacantul spaniol, Fernando Torres este fericit cu privire la numirea noului manager pe banca lui Liverpool. El este inca implicat in lupta pentru castigarea Cupei Mondiale din Africa de Sud, nationala sa jucand impotriva Germaniei in semifinale. Torres abia asteapta sa vorbeasca cu Roy la telefon.

     " Am fost fericit cand Roy a ajuns la Liverpool. Nu am avut inca o convorbire cu el, dar voi vorbi cat de curand si voi vedea ce planuri de viitor are. Deocamdata, viitorul meu este la Liverpool. Cupa Mondiala este importanta pentru mine, de aceea acum ma concentrez aici, iar apoi voi vorbi si despre Liverpool." a declarat Torres din Africa de Sud.

El a mai adaugat :

     " A facut o treaba buna la Fulham si sunt sigur ca o poate face o treaba si mai buna la Liverpool. Este un foarte bun antrenor si a aratat acest lucru in trecut, dar si in ultimul sezon. Sa speram ca el este omul potrivit pentru Liverpool care ne va face puternici cum am fost. "

Cat despre prestatia la Cupa Mondiala, Torres afirma :

     " Este dificil pentru mine deoarece nu sunt intr-o conditie fizica prea buna. Sunt fericit cu lucrurile pe care le-am facut in meciul cu Paraguay, dar desigur, mai trebuie muncesc. Nu am ajuns intr-un moment prea prielnic la nationala, la cateva saptamani dupa operatie, dar sunt fericit si sper ca la fel sunt si coechipierii mei."

LFC ROMÂNIA | Comunitatea fanilor lui Liverpool din România © 2008.