vineri, 16 iulie 2010

Roy : " Gerrard si Torres nu sunt de vanzare ! "

ROY HODGSON A DISCUTAT CU TORRES SI CU GERRARD, ACESTIA MANIFESTANDU-SI DORINTA DE A RAMANE LA LIVERPOOL.

   Tehnicianul lui Liverpool, Roy Hodgson, s-a intalnit cu Steven Gerrard, acestia discutand pozitiv despre viitorul la Liverpool.
   " Am avut o intalnire cu Stevie, si discutia a fost pozitiva. Nu am avut oferte concrete pentru el, dar au fost speculatii multe privind vinderea lui. I-am spus ca nu vreau sa vand cei mai buni jucatori, si ca va trebui sa reincep constructia echipei. El a inteles aceasta pozitie. " a declarat Roy Hodgson la conferinta de presa din Elvetia. 

    In ceea ce-l priveste pe Torres, Roy a declarat ca nu este de vanzare pentru nimic in lume.

   " M-am intalnit cu Fernando. L-am gasit foarte linistit si am avut o discutie frumoasa. El este un jucator al lui Liverpool si va ramane un jucator al lui Liverpool. Nu este de vanzare si nu primim oferte pentru el. Conversatia a fost scurta pentru ca a trebuit sa plec in Elvetia. Am vorbit despre  Cupa Mondiala, despre accidentarea sa, despre fotbal si i-am explicat cat de mult as vrea sa lucrez cu el." a mai declarat Roy. 

LFC ROMÂNIA | Comunitatea fanilor lui Liverpool din România © 2008.