miercuri, 21 iulie 2010

Joe Cole e cormoran 100 % !

     Joe Cole a trecut vizita medicală, şi va purta numărul 10 la Liverpool, urmând ca Milan Jovanovic să poarte numărul său caracteristic de la naţională, 14.  Mijlocaşul englez a declarat după venirea la Liverpool :
     " Sunt fericit să fiu aici ! Am jucat toată viaţa la Chelsea, şi aş mai fi putut juca, dar am vrut o nouă provocare, şi când am ştiut că Liverpool este interesată de mine, nu am avut niciun dubiu în a veni la cel mai mare club din ţară. M-am gândit la semifinala Ligii Campionilor din 2005, şi când alergam pe teren, mi se ridica părul de la ceafă, când auzeam o asemenea atmosferă. Să joc în această atmosferă în fiecare săptămână este fantastic. "
     Steven Gerrard abia aşteaptă noul sezon pentru a juca alături de Joe Cole. Acesta este semnul clar care arată că Stevie nu va pleca de la Liverpool. 

LFC ROMÂNIA | Comunitatea fanilor lui Liverpool din România © 2008.