duminică, 29 august 2010

Meireles a semnat cu Liverpool !

   Site-ul oficial al clubului de pe Anfield a anunţat astăzi că Raul Meireles a semnat cu Liverpool. Mijlocaşul de 27 de ani a câştigat 4 titluri cu Porto şi are 38 de selecţii în naţionala Portugaliei. El este gata să-şi arate calităţile în faţa celebrei ' The Kop' . 

     " Liverpool este un club istoric şi sunt fericit de mutarea mea aici. Roy Hodgson a fost cheia deoarece el a muncit mult să mă aducă aici. Sper ca fanii să-şi amintească într-o zi de mine, şi de succesul meu la Liverpool. A trecut multă vreme, dar în final mi-am îndeplinit visul de a juca la Liverpool. " a declarat Meireles.

   FANII LUI LIVERPOOL AU ŞANSA SĂ-L VADĂ ! EL VA FI PREZENT LA MECIUL DE ASTĂZI ÎMPOTRIVA CELOR DE LA W.B.A., ŞI VA FI PREZENTAT CELOR DIN TRIBUNE ÎNAINTE DE MECI. 


LFC ROMÂNIA | Comunitatea fanilor lui Liverpool din România © 2008.