miercuri, 4 iunie 2014

Moreno, tot mai aproape?


Foarte multe zvonuri legate de Alberto Moreno și nu știu dacă am scris vreodată despre acestea pe blog. Nu-i nimic, o fac acum.

Cine-i ăsta? Fundaș stânga la Sevilla, foarte talentat, cu abilități bune de atac, așa cum se dorește în Premier League.

Se spune că ar fi în topul listei lui Brendan Rodgers, iar președintele celor de la Sevilla nu s-ar împotrivi acestei mutări, dacă Liverpool îndeplinește criteriile financiare cerute de ei. 

Din câte am citit, Liverpool ar fi încercat să-l includă și pe Suso în afacere, dar se pare că ibericii nu sunt de acord cu acest lucru. Ei vor 16.2 milioane de lire sterline și cu asta basta.

Sincer, nu-l cunosc prea bine pe Moreno. L-am urmărit pe YouTube puțin și mi se pare un jucător foarte interesant, care s-ar potrivi la noi de minune. La prima vedere, mi-a lăsat o impresie de genul ... un Riise mai rapid. Are șut, are centrări, cât și driblingul destul de dezvoltat.

Opinii?



LFC ROMÂNIA | Comunitatea fanilor lui Liverpool din România © 2008.