marți, 24 iunie 2014

Suarez a mai muşcat o dată...



Băiatul ăsta nu se dezminte. Suarez a mai muşcat un adversar, de data aceasta chiar la un Campionat Mondial, acolo unde întreg mapamondul îşi canalizează atenţia. Dorinţa de victorie combinată cu o nebunie excesiva şi un comportament controlat de instincte primare l-au transformat pe Luis al nostru într-un personaj aparte al fotbalului.

Parcă acum întreaga lume s-a întors împotriva sa, exceptând poate cei 3,5 milioane uruguayeni şi o parte din fanii lui Liverpool. Aşteptam cu nerăbdare acest meci, speram să-l văd pe Suarez marcând câteva goluri şi devenind din nou eroul naţionalei sale. Speram să văd Uruguayul mai departe pentru că-mi doream ca Suarez să mai pună mâna pe un trofeu, cel de golgheter al CM 2014, chiar dacă astfel trezea şi mai mult interesul celor două mari forţe din Spania. N-a fost deloc aşa, Suarez a avut o evoluţie în nota meciului modest, iar la sfârşitul meciului se vorbeşte mai mult de ceea ce i-a făcut lui Chiellini decât de calificarea în optimi a Uruguayului. În plus, sunt şanse ca el să nici nu mai joace la acest turneu. Încă o dată, e pentru a TREIA oară când îşi înfige dinţii într-un adversar...

Mă simt ca un părinte dezamăgit de propriul copil. Am observat că mulţi cormorani încep să nu se mai opună unui eventual transfer la Barcelona. Eu, sincer nu îmi doresc să plece, înseamnă prea mult pentru echipă în acest moment în care am redevenit o forţă. Totuşi sunt conştient că afectează imaginea echipei şi îmi este greu să văd cum toată lumea aruncă cu noroi în el, având în mare parte dreptate.

Voi ce spuneţi? V-a schimbat acest nou incident concepţia despre Suarez?


LFC ROMÂNIA | Comunitatea fanilor lui Liverpool din România © 2008.