duminică, 9 noiembrie 2014

Problemele lui Liverpool...

    Doream de mai mult timp să fac un articol de genul acesta, dar nu am putut din diverse motive, dar să trecem la subiect.
    Liverpool este de nerecunoscut față de sezonul trecut, iar mulți dintre noi susțin că plecarea lui Suarez este principalul motiv. GREȘIT! Noi am reușit să câștigăm puncte și fără Suarez în sezonul trecut, alta este defapt problema: schimbarea sistemului de joc și a stilului de joc. Am trecut de la romb(unde foloseam 2 atacanți, pe Sturridge și Suarez) la un sistem cu un singur atacant, iar ca stil de joc am revenit la acea posesie anemică de la începutul mandatului lui Brendar Rodgers, în timp ce în sezonul trecut am avut un stil de joc extrem de rapid. 
   De ce nu funcționează ce încercăm acum? Simplu: nu avem atacanți care să poată juca izolat, fără un alt atacant lângă ei, atât Sturridge cât și Balotelli nu pot juca izolați, mai ales cu un stil de joc cu ceea ce încercăm să jucăm acum. 
    Consider că "rombul" din sezonul trecut este cel mai potrivit cu 2 atacanți în față, cu Sterling în spatele lor și cu Coutinho în acea linie de trei mijlocași centrali( cum am jucat în acel 5-1 cu Arsenal)
    În concluzie, problemele noastre sunt de ordin tactic, iar plecarea lui nu Suarez nu scuză rezultatele noastre.


LFC ROMÂNIA | Comunitatea fanilor lui Liverpool din România © 2008.