luni, 25 octombrie 2010

Atmosfera de vis dupa victorie !


  Jucatorii lui Liverpool sunt foarte fericiti, si au un moral excelent dupa victoria de duminica cu Blackburn Rovers, dar mai ales dupa jocul foarte bun prestat de Liverpool. Joe Cole este in culmea fericirii, afirmand ca nu regreta ca a venit la Liverpool.
       " A fost fantastic. Trebuia sa inscriem in primele cinci minute. Suporterii au fost magnifici, si abia astept sa jucam aici intr-o seara europeana. Atmosfera a fost fantastica, si de asta am semnat cu Liverpool. Am avut o greutate pe umeri, dar acum, cu aceasta victorie am scapat de ea. Cred ca am jucat bine. Trebuia sa-i batem cu mai mult de 2-1, dar Paul Robinson a fost fantastic. Sunt bucuros pentru Nando ca a marcat. El este punctul forte al echipei. Daca el joaca bine, noi castigam. Am obtinut trei puncte importante, si multa incredere. Ne pregatim acum pentru meciul de la Bolton, care va fi similar cu cel cu Blackburn. Este timpul sa o luam de la capat, si sa castigam meciuri. " . Aceasta a fost declaratia plina de bucurie a lui Joe Cole, dupa meciul cu Blackburn. Atmosfera este din nou buna la Liverpool. Speram sa vina si victoriile.

LFC ROMÂNIA | Comunitatea fanilor lui Liverpool din România © 2008.