duminică, 7 martie 2010

Carra în luptă constantă ?


Jamie Carragher a vorbit într-un interviu despre criticile aduse asupra sa, cum că este depăşit de fotbalul de azi.

"Mulţi oameni sar asupra mea deoarece eu sunt bătrân. Nu am jucat prea bine în meciul cu West Ham, dar în fiecare sezon este un meci în care nu te afli în apele tale. La golul doi al lui Chelsea de pe Stamford Bridge, din minutul 90, toţi au sărit asupra mea deoarece Drogba m-a depăşit, dar am jucat bine 89 de minute. Mă antrenez în fiecare zi cu dărurire şi îmi voi continua cariera. Încă nu sunt terminat, şi valoarea pe care am demonstrat-o contra lui Rooney, contra lui Everton, Tottenham şi Villa este încă acolo. A fost acolo întotdeauna, şi vă spun că nu-mi place şi nu vreau să-mi pierd locul de titular. " a declarat Carragher pentru " The Sunday Times ".

LFC ROMÂNIA | Comunitatea fanilor lui Liverpool din România © 2008.