duminică, 13 aprilie 2014

MAKE US DREAM: Liverpool 3-2 City


Încep acest articol prin a vă spune că nu știu cum să încep. Victoria asta m-a bucurat atât de mult, încât tremur și acum când scriu. Ce să mai ... Liverpool 3-2 Manchester City. Norocul mai ține și cu cei buni!

Am tremurat și în timpul meciului, mai ales în repriza a doua. Gerrard a scăpat de suspendare, deci ... e disponibil și pentru celelalte meciuri, inclusiv pentru ridicarea trofeului Premier League în ultima etapă. 

Henderson a luat meritat roșu, dar la ce evoluții a avut în ultima perioadă, nu cred că voi simți lipsa lui în următoarele două partide. 

Ne-am bâlbâit serios prin apărare, mai ales în repriza secundă, dar totul e bine când se termină cu bine.

Comentarii asupra jucătorilor aș avea o groază. Felicitări Coutinho, Gerrard, Mignolet, Skrtel, Flanagan ...

Băieți, cum am spus-o. Dacă putem să-i batem, trebuie să o facem neapărat. Nu știi când îi mai prinzi așa. Am obținut cele trei puncte de aur, iar de acum, totul depinde doar de noi. YNWA și o seară frumoasă tuturor că eu o am ... !

LFC ROMÂNIA | Comunitatea fanilor lui Liverpool din România © 2008.