duminică, 20 aprilie 2014

Norwich 2-3 Liverpool


"We go to Norwich and do exactly the same" spunea Gerrard la finalul meciului cu City. Coechipierii l-au ascultat şi parcă au ţinut să facă exact la fel, având în vedere scorul final, 3-2 pentru Liverpool.

A fost greu, exact cum mă aşteptam. În opinia mea cele mai grele meciuri din finalul sezonului sunt cele cu echipele aflate în partea de jos a clasamentului, mai exact cele care se luptă să se salveze de la retrogradare. Am început bine, ca de obicei, iar după 11 minute era deja 2-0 pentru noi, marcatorii fiind Sterling, cu un şut frumos de la aproximativ 20 de metri şi Luis Suarez, care a ajuns la 30 de goluri în Premier League în acest sezon.

În repriza a doua lucrurile au stat puţin diferit. Norwich a început mai bine, reducând din diferenţă prin Hooper la o greşeală a lui Mignolet. Sterling face dubla în minutul 62 şi părea să aducă liniştea pentru noi, însă golul lui Snodgrass din minutul 77 ne-a făcut să avem un final de meci foarte încins, în care am fi putut pierde două puncte importante.

Până la urmă importante sunt cele 3 puncte şi faptul ca am ajuns la 11 victorii consecutive în Premier League. Nu ştiu dacă voi aţi urmărit meciul pe Eurosport, însă pe mine m-au deranjat comentariile unuia dintre comentatori, spunând la un moment dat ceva de genul că Liverpool nu prea are faţă de campionă, că le lipseşte acel ceva şi că este o echipă inconstantă. Într-adevăr există anumite momente de relaxare în jocul nostru, dar dacă şi acum când avem 11 victorii consecutive suntem o echipă inconstantă... Şi s-a mai luat şi de Suarez, spunând ca nu ştie să dribleze, că nu are o tehnică deosebită. În fine, când eşti acolo sus, deasupra tuturor, te poţi aştepta şi la astfel de critici idioate. Încă un lucru foarte important ar fi faptul că ne-am asigurat matematic prezenţa în sezonul următor de UCL, obiectivul principal la începutul sezonului. Iar despre titlu eu încă nu vreau să vorbesc. "You''ll Never Walk Alone!"

LFC ROMÂNIA | Comunitatea fanilor lui Liverpool din România © 2008.