marți, 27 mai 2014

Dezbatere importantă ...


Când am început, mi-am dorit să nu ajung niciodată în situația aceasta, dar uite-mă aici. Am ajuns în stadiul în care trebuie să iau o decizie bună, o decizie perfectă, cu privire la soarta acestui blog.

Simt nevoia să discut cu voi acest aspect și să împărtășim cât mai multe idei, care m-ar putea ajuta în luarea unei decizii finale cât mai bune. 

După cum ați observat, nu mai am timp să mă ocup și de blog așa cum îmi doresc. Facultatea, pasiunea mea pentru muzică și job-ul aferent acesteia nu-mi permit nici să mă odihnesc cum mi-aș dori. Ceilalți autori, Florin și Vicențiu, sunt cam în aceeași situație. 

Oricât mi-aș dori să-l mai pot ține acolo sus, nu am timp. Atât săptămâna, cât și week-end-urile sunt pline la mine cu diverse activități.

M-am gândit la soluții. Ștergerea acestuia este un proces destul de dur, la care nu aș vrea să apelez. Munca depusă de mine și de ceilalți băieți nu a fost chiar atât de nesemnificativă, de aceea, m-am gândit să-l cedez unui fan/grup de fani, cu mai mult timp liber, alte priorități și cu aceeași pasiune pe care o aveam eu în clasa a 10-a, la liceu, când l-am creat. 

Am subliniat aici câteva aspecte, dar sunt sigur că ați înțeles ideea principală.

Ce părere aveți despre această situație și nu în ultimul rând, dacă există doritori pentru discuții, arătați-vă!

You'll never walk alone! 


LFC ROMÂNIA | Comunitatea fanilor lui Liverpool din România © 2008.