duminică, 21 noiembrie 2010

Glen, in revenire de forma !

  
    Dupa ce a fost criticat foarte mult de presa engleza in urma jocului sau, Glen Johnson si-a aratat valoarea la revenirea sa pe teren, dupa accidentarea suferita. El insa, este foarte increzator si declara ca inca nu a ajuns la valoarea maxima. 
          " Nu trebuie sa aud de la antrenor ca nu joc la nivelul meu cel mai bun. Eu sunt constient cat de bine joc si sunt fericit ca am marcat astazi. Intotdeauna cand revii, este frumos sa dai si gol. Am lipsit ultimele 6-7 meciuri, dar acum sunt prezent si vrea sa joc cat mai bine."
   Dirk Kuyt este si el fericit pentru ca a marcat, mai ales datorita lui Steven Gerrard. 
          " Stevie mi-a vorbit despre penalty-uri inainte de meci. Mi-a spus sa trag pe mijloc si asa am facut. Sigur ca vom simti absenta lui Stevie, dar speram sa revina cat mai repede."
   Pentru cormorani urmeaza partida de duminica viitoare, ora 18:00, White Hart Lane "Stadium", acolo unde ne vom intalni cu Tottenham. Spurs au castigat etapa aceasta la Arsenal cu 3-2, dupa ce au fost condusi cu 2-0. 



LFC ROMÂNIA | Comunitatea fanilor lui Liverpool din România © 2008.