joi, 25 noiembrie 2010

Visul lui Suso = LIVERPOOL !

   
   Minunea Spaniei, tanarul jucator "Suso" a explicat pentru Liverpool Football Club de ce a semnat cu cormoranii. El are 17 ani, iar numele sau complet este Jesus Joaquin Fernandez Saenz de la Torre. A avut oferte de la Real Madrid si de la Barcelona, dar a ales Liverpool, semnand primul sau contract ca jucator profesionist. Este considerat briliantul Spaniei, viitorul Torres, si viitoarea vedeta a lui Liverpool. Contractul sau este valabil pana in 2013, aceasta visand sa ajunga in prima echipa a lui Hodgson, si sa joace meci de meci.
          "  Sunt foarte fericit. Vreau sa joc aici multi ani. Vreau sa joc pentru prima echipa a lui Liverpool in fiecare meci. Dar trebuie sa ma antrenez bine toata ziua, sa dau tot ce e mai bun din mine. Trebuia sa semnez cu Real Madrid, dar cu o zi inainte m-a sunat Rafa Benitez, si ma convins sa vin la Liverpool. Mi-am schimbat planurile atunci. Premier League imi place mai mult decat La Liga, de aceea am si decis sa vin aici, in ciuda vremii din Anglia. Dupa finala din 2005, mi-a spus ca  trebuie sa joc pentru aceasta echipa, pentru Liverpool. " 
   Ar fi ideal sa devina la fel ca si Torres. Speram sa-l vedem cat mai repede cu putinta la treaba in prima echipa a lui Hodgson. 
  

LFC ROMÂNIA | Comunitatea fanilor lui Liverpool din România © 2008.