vineri, 12 noiembrie 2010

Reina nu pleaca !

   Sa  fie clar pentru toate ziarele si pentru toata lumea ca Pepe Reina va ramane la Liverpool ! Portarul spaniol a dismis astazi ceea ce a citit in presa, cum ca el i-ar fi spus managerului Roy Hodgson ca vrea sa plece de la Liverpool.
       " Am vazut in ziar ceea ce s-a scris despre mine. Este complet fals. Nu i-am spus managerului ca vreau sa plec in ianuarie sau alta data. E important si pentru fani sa stie acest lucru. Mai am un contract de lunga durata cu Liverpool si sunt total atasat de club. Noul nostru patron s-a intalnit cu mine si cu alti jucatori saptamana trecuta si am fost incantat de ce mi-a spus. Intreaga echipa munceste pentru a ajunge din nou in top. Nu ne vor intimida speculatiile din ziar ! " a afirmat portarul spaniol al cormoranilor Jose Manuel Reina.
   Este o veste buna pentru noi. Cel putin eu sunt mai linistit dupa aceasta declaratie. Pentru mine "Pepe" este cel mai bun portar din lume. 

LFC ROMÂNIA | Comunitatea fanilor lui Liverpool din România © 2008.