luni, 22 noiembrie 2010

Thank you, Martin Broughton !

   Meciul cu West Ham United a fost ultimul meci ca presedinte a lui Martin Broughton. El a contribuit foarte mult in procesul de vanzare a clubului Liverpool. Adus pentru a ajuta la vanzarea clubului, presedintele companiei British Airways si-a indeplinit obiectivul. NESV a inceput reconstructia clubului si vrea sa-si aduca oamenii de incredere. 
          “Meciul cu West Ham este ultimul meu meci in calitate de presedinte al lui Liverpool. Am declarat ca odata ce Liverpool va fi vandut, eu voi parasi clubul si sunt fericit ca Liverpool este pe maini bune. Aceasta a fost una dintre cele mai memorabile experiente din cariera mea si vreau sa le urez suporterilor clubului Liverpool mult succes pe viitor. Ultimele 7 luni au fost o placere cat si un privilegiu pentru mine deoarece am servit aceasta institutie de fotbal fantastica. Urmeaza un viitor stralucit pentru Liverpool, atat din punct de vedere fotbalistic cat si din punct de vedere economic. Liverpool FC va avea mereu un loc special in inima mea ca rezultat al relatiilor pe care le-am creat in ultimele luni.” Aceasta a fost declaratia lui Broughton inainte de Liverpool - West Ham.
   
   PE ACEASTA OCAZIE II MULTUMIM LUI BROUGHTON PENTRU AJUTORUL MARE ACORDAT IN VANZAREA CLUBULUI. EL VA RAMANE IN ISTORIA CLUBULUI PENTRU CEEA CE A FACUT. II MULTUMIM INCAODATA SI SA NU UITE CUVINTELE MAGICE "YOU'LL NEVER WALK ALONE ".


Martin Broughton si sotia sa, in tribune la meciul Liverpool - West Ham 

LFC ROMÂNIA | Comunitatea fanilor lui Liverpool din România © 2008.