marți, 9 septembrie 2014

Progresul lui Henderson


Mă întreb cărui factor se datorează progresul lui Jordan Henderson la Liverpool?

Zilele acestea mă gândeam la o comparație între Hendo de acum și cel pe care l-am luat de la Sunderland. Multe comentarii împotriva lui, critici ... cuvinte de laudă foarte rar apărute în cazul său.

Uitați-vă acum la el. Titular la Liverpool, titular la națională, 24 ani ... 

Eu l-am admirat de la început. Avusesem pe site un nickname asociat lui ... J14H sau ceva de genul. Nu mai rețin. 

Sunt sigur că mai sunt contestatari ai acestuia, însă eu, ca și mulți alții, sunt de partea lui.

Un băiat de nota 10, care ne-a demonstrat tuturor că prin muncă continuă, ajungi departe. Băga cineva în seamă faptul că rămânea după antrenamente să exerseze diferite chestii care să ajute la îmbunătățirea jocului său? Nu prea cred.

Respect, Jordan Henderson.

Aștept și părerile voastre cu privire la jucătorul Jordan Henderson, la omul Jordan Henderson ... ce vă place, ce nu vă place. Acesta este un topic dedicat în totalitate lui Hendo. 

LFC ROMÂNIA | Comunitatea fanilor lui Liverpool din România © 2008.