miercuri, 17 septembrie 2014

Reacții la rece


Am debutat aseară în noul sezon de Champions League. Cu câteva minute înainte de începerea partidei, pe Digi Sport 3 ... ”Liverpool - Ludogorets vă este oferit de ...”. Mă cuprindeau deja emoțiile revenirii. Minunat. Coregrafia de început a fost minunată, iar fanii și-au manifestat dorul de Champions League prin euforia exprimată de cântecele intonate în primele minute ale confruntării.

Totul s-a răcit acum, trecând ore bune de la încheierea partidei, iar ceea ce mă mulțumește este rezultatul. Jocul a lăsat de dorit, cel puțin pentru mine.

Cam pe toată durata partidei ne-am chinuit cu mingea la picior. Doar câteva faze succesive au mai ascuns această senzație de sufocare. Ce-i drept, bulgarii s-au poziționat destul de bine în teren. Nu mă așteptam la o replică atât de puternică din partea lor. Le acord toate felicitările.


Mignolet mi se pare ușor nesigur uneori, mai ales la ieșirile aeriene sau la cele făcute în întâmpinarea balonului. Cred că o venire a lui Valdes ar fi benefică. Puțină presiune pe umerii belgianului nu ar strica.

Moreno îmi place. Chiar am făcut un transfer bun, luând în considerare evoluțiile acestuia de până acum. Foarte rapid în incursiunile ofensive pe care le face, curajos ... ce să mai ... îmi place. Enrique nu are cum să-i ia locul momentan.

Manquillo este un fotbalist tânăr și bun. Câteva greșeli, uneori, dar care vor fi depășite curând. Pentru mine, este peste Glen Johnson.

Cuplul Lovren - Sakho nu este destul de bine sudat. Croatul este bun, activ și pe faza ofensivă, în special la fazele fixe, dar cred că cel mai potrivit coleg pentru el în acest moment ar fi Skrtel. Când va reveni, sunt sigur că îi va lua locul lui Mamadou, care mi se pare destul de nesigur în multe momente.

Gerrard e Gerrard și merită toate laudele nu pentru că este o legendă și pentru că nu trebuie să te legi de el, ci pentru că își face treaba. Este un jucător complet, matur, care știe cu ce se mănâncă fotbalul. Vezi asta din jocul lui.

Henderson este urmașul lui Stevie. Te lasă de foarte multe ori cu gura căscată în privința paselor. Cum naiba vede toate spațiile alea, nu știu?! Merită să fie titular.

Lallana ... supraapreciat. Este bun, dar încă nu cred eu că joacă la capacitate maximă. A revenit și după o accidentare, a ratat o mare parte din pregătire și nu poți să-i ceri combinații perfecte cu coechipierii, ca și cum ar fi în echipă din '99. Cred că peste puțin timp, jocul său ne va încânta.

Coutinho. Eu văd în el la fiecare meci un încrezut. De când a venit la noi, parcă are impresia că e Ronaldo. Atitudinea din timpul jocului îl dă de gol. Asta nu înseamnă că-i critic jocul, care nu este rău. Se complică uneori, alteori parcă este absent din joc, dar are potențial și ne ajută destul de mult. Poate scoate ușor adversarul din joc.

Sterling este un jucător din ce în ce mai urmărit. Până acum, a bifat prima pagină a ziarelor de multe ori. Are talent. Când are mingea la picior și ceva spațiu, este aproape letal. Totuși, în a doua repriză parcă a fost mult mai activ.

Balotelli, omul care este privit cu alți ochi, începe să-și intre în mână. Este un atacant destul de complet. Joc de cap are, forță are, fizic la fel, joc de picior are ... . Golul de aseară a fost perfect. Sper să-l ajute și să ne încânte și la următoarele meciuri. La ce statut a avut și are, aseară a alergat destul de mult pe teren.

Per total, cam nemulțumit de jocul pe care l-am prestat aseară, dar am încredere și răbdare. Go Reds!


LFC ROMÂNIA | Comunitatea fanilor lui Liverpool din România © 2008.