marți, 14 iunie 2011

Henderson - jucător cu ambiţii mari

   Noul transfer a lui Liverpool, Jordan Henderson, este gata să-şi arate calităţile pe care acesta le deţine, pentru a deveni un om de bază în echipa lui Dalglish. El este recunoscut ca fiind un mijlocaş central de creaţie, dar mai poate juca şi ca mijlocaş dreapta. 

     " Am vorbit cu managerul, care mi-a spus că pot juca în echipă pe puţine poziţii. Nu sunt deranjat de acest fapt, deoarece eu vreau să fiu în primul 11 şi vreau să joc regulat. Dacă ar fi să aleg, aş juca ca mijlocaş central, dar îmi place să joc oriunde. " declară Henderson.

   Liverpool a plătit pentru Jordan 16 milioane de lire sterline, el reprezentând primul transfer al cormoranilor în această vară infernală.

     " S-au plătit mulţi bani, acest lucru demonstrând că Liverpool a avut încredere în mine, iar eu voi face tot ce-mi stă în putinţă pentru a-i răsplăti. "

     " Liverpool este un club mare, cu un antrenor mare şi cu jucători foarte buni, iar eu simt că pot să devin mai bun aici pentru că am de la cine învăţa. Cu siguranţă că există competiţie la orice club, iar eu trebuie să muncesc mult şi să mă antrenez bine pentru a ajunge în primul 11. Voi face tot ce pot! " a mai adăugat Jordan.

LFC ROMÂNIA | Comunitatea fanilor lui Liverpool din România © 2008.