vineri, 24 iunie 2011

Skrtel - exemplu de urmat

   Chiar dacă jucătorii se bucură de vacanţa bine meritată, Martin Skrtel nu stă degeaba. El se află acum acasă, în Slovacia, unde se antrenează pentru a se menţine în formă. 

     " Mă relaxez, dar asta nu înseamnă că stau degeaba. Trebuie să fiu pregătit pentru sezonul care va urma, aşa că, mă antrenez în fiecare zi. Sunt aici împreună cu prietena mea, dar merg la sală zilnic. De asemenea, folosesc şi bicicleta pentru a rămâne în formă. "

     " Vacanţa mea este aproape de sfârşit, dar a fost minunat că am stat cu familia. Am stat departe de fotbal pentru ceva timp, iar acum sunt în mijlocul unui regim strict. De asemenea, am jucat cu prietenii mei de la naţională într-un meci caritabil, unde ne-am distrat pe cinste. Mă voi îndrepta spre Liverpool cât de curând, şi sper că sezonul următor va fi un succes total. " a mai adăugat Martin.

LFC ROMÂNIA | Comunitatea fanilor lui Liverpool din România © 2008.