miercuri, 15 iunie 2011

Maxi Rodriguez ar putea pleca ...

   Astăzi, presa din Albion a scris despre o eventuală plecare a argentinianului Maxi Rodriguez, omul finalului de sezon la Liverpool, înapoi în ţara natală, pentru a juca la prima sa echipă din cariera de profesionist - Newell's Old Boys. 

   El a afirmat că întotdeauna îl atrage o reîntoarcere în ţara natală, după ce a plecat de acolo în 2002 la Espanyol. 

     " Când am plecat de acolo, am ştiut că o să mă întorc. Preşedintele William Lorenzo m-a sunat, iar eu am spus da. Acum, depinde de contractul meu cu Liverpool, si de cum ne vom înţelege. " a declarat Maxi.

   Argentinianul a marcat şapte goluri în trei meciuri consecutive la Liverpool, la finalul sezonului precendent, dar nu prea este în vizorul lui Kenny pentru prima echipa, mai ales că 'regele' de pe Anfield vrea să aducă un winger pe partea stânga de valoare. Rămâne de văzut!

LFC ROMÂNIA | Comunitatea fanilor lui Liverpool din România © 2008.