miercuri, 29 mai 2013

Încă reușim să atragem jucători valoroși


   Multă lume consideră că lipsa noastră din competițiile europene ne scade drastic cota pe piața de transferuri, o idee cu care eu nu sunt de acord. Ba chiar, aș putea spune că încă reușim să atragem jucători valoroși, având unele plusuri de care trebuie să profităm.

   În ciuda perioadei negre care s-a instaurat asupra clubului nostru în ultimii ani, Liverpool rămâne o forță a fotbalului mondial ... Liverpool își confirmă statutul de echipă ADEVĂRATĂ. Această postură ne conferă un avantaj pe piața transferurilor, zic eu. Într-adevăr, bani nu sunt cu căruța (nici nu trebuie). Mulți suporteri sunt nemulțumiți datorită acestui lucru. Eu nu. Gândiți-vă că tocmai lipsa capitalului ne obligă să transferăm cu cap. Această ”metodă”, combinată cu postura de echipă adevărată, ne ajută să aducem la club jucători adevărați, jucători care joacă pentru echipă, pentru fani, pentru a câștiga trofee ... jucători a căror dăruire pentru emblema de pe tricou o observi în timpul evoluției acestora.

   De asemenea, istoria de ajută și ea într-o mare măsură. Nu prea stă în putere multor echipe să câștige Uefa Champions League de cinci ori, iar pentru noi, este important că Liverpool se menține cât de cât la nivel înalt, incluzând aici și reputația, în ciuda locurilor ”indecente” ocupate în ultimele sezoane.


   Am lăsat la final ceea ce cred eu că ne conferă un real avantaj pe piața transferurilor, în momentul de față: continuitatea pe banca tehnică. Dacă ne uităm puțin în urmă, de când am evoluat ultima oară în Champions League și până acum, am schimbat antrenorul cam în fiecare sezon. Acum îl avem pe Brendan Rodgers, un om cu un caracter deosebit, pe care eu îl văd peste câțiva ani alături de Bill Shankly, Bob Paisley, Joe Fagan, Kenny Dalglish și Rafa Benitez. Echipa joacă bine, pasele se leagă, ceea ce ne dă speranță că în sezonul viitorul vom ataca pozițiile fruntașe. Această evoluție în bine a echipei de la Melwood este observată și de cei care sunt doriți pe Anfield, având doar efect pozitiv asupra deciziei acestora.

   Așadar, nu văd de ce nu am putea atrage jucători valoroși și în această vară. După cum am mai precizat, îmi pun toată încrederea în antrenorul nostru, care a început un proiect destul de îndrăzneț pe Anfield Road. Rămâne să aducem jucătorii care ne pot ajuta și să trecem la treabă.

LFC ROMÂNIA | Comunitatea fanilor lui Liverpool din România © 2008.