vineri, 29 noiembrie 2013

Despre Borini și Montoya ...

   În ultima perioadă, am discutat foarte mult despre situația anumitor jucători. Aceste discuții continuă, având în vedere că perioada de transferuri se apropie din ce în ce mai mult. 

Fabio Borini, în tricoul lui Sunderland
   În primul rând, aș vrea să vorbim puțin despre Fabio Borini, jucător împrumutat de Liverpool la Sunderland. Din ce am citit pe internet, am înțeles că acesta și-ar dori să revină pe Anfield, pentru a se lupta în continuare cu greii atacului nostru, fiind cu gândul la națională. Cred că este cam greu de atins acest aspect, mai ales când concurezi cu Suarez sau Sturridge. Totuși, Gus Poyet, managerul pisicilor negre vrea să-l păstreze cu orice preț. El, personal, va discuta cu Borini, lăsându-l deoparte pe agentul jucătorului italian.

   Părerea mea este că Borini ar trebui să rămână la Sunderland. Nu-l văd în primul unsprezece la Liverpool, iar ceea ce mă descurajează cel mai mult este că jucătorul italian nu a confirmat la nicio echipă, încât să mă impresioneze și automat să mi-l doresc în continuare pe Anfield.

Martin Montoya, jucătorul Barcelonei
   În al doilea rând, vreau să dezbatem puțin și zvonul care-l leagă pe Montoya de la Barcelona de Liverpool. Se spune că Ian Ayre a mers personal în orașul spaniol, pentru a discuta cu oficialii catalani despre posibilul transfer al ibericului. Recunosc, nu l-am văzut niciodată jucând, iar dacă a evoluat într-un meci pe care l-am urmărit, nu i-am acordat importanță acestui jucător. Majoritatea suporterilor sunt de acord cu acest transfer, venirea sa însemnând pentru ei sfârșitul lui Glen Johnson. Totuși, mai sunt și păreri negative, care până la urmă doresc aducerea unui fundaș dreapta, dar a unuia cu mai multă experiență. Din câte știu eu, Montoya poate juca și pe stânga, deci acesta ar fi un avantaj.

   Nu știu ce să spun despre transferul jucătorului spaniol. După ce o să-l văd evoluând în mai multe meciuri, atunci voi fi pregătit să-mi exprim o opinie concretă.

LFC ROMÂNIA | Comunitatea fanilor lui Liverpool din România © 2008.