joi, 21 noiembrie 2013

Despre situația lui Ibe ...

Ibe, o tânără speranță a fotbalului britanic.
   Vreau să vorbim astăzi despre situația lui Jordon Ibe. Nu pot să-mi dau seama de ce nu a fost introdus de Rodgers măcar odată, în ultimele partide ... măcar în ultimele cinci minute. Spun acest lucru deoarece am rămas surprins de capacitățile acestuia în ultimele meciuri în care l-am văzut evoluând. Într-adevăr, cu greu își găsește locul în primul unsprezece. Sunt jucători nu neapărat mai buni decât el, dar mai experimentați, cu mai mult fotbal în sânge, care sunt introduși în teren. Premier League este un campionat care te taxează dur dacă faci experimente.

   Totuși, vreau în continuare să-l văd pe Ibe mai mult la treabă, măcar pe final de meci. Cred că va fi o piesă importantă din echipa noastră, pe viitor. Am remarcat că este foarte determinat în joc, foarte rapid, putând scoate lejer adversarul din joc.

   Citeam că Derby County ar fi interesată de serviciile acestuia, sub formă de împrumut. Dacă McClaren și-ar face cunoscute intențiile, probabil că mutarea se va face curând, iar eu aș fi în totalitate de acord cu ea. Băiatul ăsta are nevoie de jocuri în picioare, care să-i acorde experiență.

   Îl apreciez foarte mult pentru că l-a vârsta lui (nici nu a împlinit 18 ani), se descurcă de minune în fotbal. Liverpool trebuie să-i deschidă lista de oportunități, să-l pregătească sau mai bine spus să-l călească. 

LFC ROMÂNIA | Comunitatea fanilor lui Liverpool din România © 2008.