duminică, 16 martie 2014

Man United 0-3 Liverpool


O victorie ar fi fost perfectă și iată că am reușit să o obținem. Chelsea s-a încurcat surprinzător, iar speranța mea, a noastră, a tuturor, a devenit realitate. Liverpool a trecut de Manchester United cu scorul de 3-0, chiar pe terenul acestora, micșorând distanța față de lider.

Oricât am încerca să nu ne gândim la titlu, ci doar la calificarea în Champions League, nu poți frate și bine facem. Atâta timp cât există mari șanse, de ce să nu o facem?!

Revenind la confruntarea de astăzi, după părerea mea, nici o echipă nu a ieșit în evidență mai mult decât cealaltă. Au fost momente în care am fost peste ei, au fost momente în care au fost peste noi. Per total, cred că am meritat victoria, deoarece mi s-a părut că pentru prima oară după mult timp, am jucat inteligent, chiar foarte inteligent. Într-o expresie, am jucat ca o echipă matură, gestionând foarte bine momentele jocului.

Steven Gerrard a reușit o dublă, prin penalty-urile transformate în minutele 34 și 46. Putea bifa hat-trick-ul, dar nu a făcut-o la lovitura de pedeapsă din minutul 78. Ce-i drept, a fost o simulare grosolană a lui Sturridge acolo. Merita galben pentru prostia pe care a făcut-o, dar asta e ...

Suarez, cu ghetele croșetate de bunică-sa, s-a tot zbătut pentru un gol pe care l-a și obținut în minutul 84. Rodgers s-a bucurat mult la această reușită, fiind conștient de importanța acestui moment pentru starul uruguayan, aproape inexistent pe tabela de marcaj în ultima vreme.

Mă bucur că am trecut de echipa rivală. Urmează duelul de pe terenul lui Cardiff, care nu va fi ușor, având în vedere situația destul de proastă în care se află galezii. O seară frumoasă tuturor!

LFC ROMÂNIA | Comunitatea fanilor lui Liverpool din România © 2008.