duminică, 30 martie 2014

DE NEOPRIT: Liverpool 4-0 Tottenham


Ne impunem din nou la scor în fața lui Tottenham. I-am năucit în acest sezon. Le-am dat nouă și nu am primit niciunul. Să-ți mai fie frică de acele partide cu Spurs din trecut, când gafam destul de rău? Momentan, NU.

Sincer să vă spun, mă așteptam la un meci mult mai dificil. Mă așteptam la o reacție mult mai puternică din partea oaspeților. Cu această ocazie, mi-am format și o părere despre ei: au căzut mult în prăpastie. Am observat că Sherwood ăsta rotește primul unsprezece destul de des. Nu s-a văzut nicio legătură între ei în teren. Oare pot să-i asimilez acum cu cuvântul praf sau sună prea dur?

Cum am spus-o și în avancronică, dacă marcăm repede, jocul este la mâna noastră. Așa a și fost. Un start de partidă fulminant, cu suporterii în prim plan pentru mine. Parcă a trecut ceva timp de când nu am mai auzit atâta gălăgie pe Anfield, atâtea voci înălțând în aer frumoasele cântece despre echipa noastră. E clar ... simt că titlul de apropie și că este nevoie de ei.


Consider că nu este nevoie să mai prezint marcatorii (2' Kaboul (OG), 25' Suarez, 55' Coutinho, 75' Henderson). 

Din nou, am avut parte de un joc bun făcut de băieții noștri. Au știut când și cum să iuțească și să calmeze jocul. Totul a fost bine planificat de Brendan, care se cam amuza copios pe bancă la 3,4-0. 

Trecând acum la jucători, încep prin a-l lăuda din nou pe Coutinho. A doua partidă la rând când joacă extraordinar. Nu știu care e treaba cu el, dar băiatul ăsta revine la forma pe care o așteptăm de la el. Agger și Skrtel, un cuplu bine sudat în apărare (ce-i drept, nici nu prea au avut de furcă cu Soldado sau alții). 

Flanagan mi se pare următorul Carragher. Parcă l-am văzut pe Jamie astăzi în teren. Intrări perfecte, determinare, curaj ... un om de-al casei. Henderson nu m-a mulțumit 100%, dar sunt sigur că are potențial în el, pe care trebuie să-l exploateze cât mai eficient.

Cât despre tripleta ofensivă, jos pălăria. 

Din fericire, aceasta a fost din nou etapa noastră. Suntem pe primul loc, cu două puncte în fața lui Chelsea și patru în fața lui Manchester City, care mai are două restanțe. Urmează o deplasare pe terenul lui West Ham, duminica viitoare, care nu ar trebui să ne pună probleme prea mari. După, vine marele meci cu City de pe teren propriu. Până atunci, să ne bucurăm de o săptămână grozavă, cu Liverpool lider în Premier League. 


LFC ROMÂNIA | Comunitatea fanilor lui Liverpool din România © 2008.