joi, 20 martie 2014

Respect Brendan, respect all!


Tocmai ce ne-am familiarizat cu acel zvon legat de interesul lui Barcelona pentru Rodgers ... a venit și replica managerului nostru, care se declară cât se poate de încântat pentru că are prilejul de a pregăti o formație precum Liverpool. Conform declarațiilor sale, nord-irlandezul nu s-ar vedea la un alt club, bucurându-se de respectul jucătorilor de la Melwood.

După câte îmi dau seama, totul merge ca și uns pe Anfield. Evoluția evenimentelor din ultima perioadă nu mi-a dat de înțeles că ar sta ceva în calea progresului nostru. 

Mă bucur de toate cele 90 de minute dintr-un meci, programat în timpul week-end-ului, iar după finalul acestuia, îmi dau seama că aștept deja partida următoare.

Liverpool este un magnet, un magnet potrivit pentru anumite persoane, pentru adevărații fani. Cine-i simte presiunea, este special, este ales ... are ceva în plus față de ceilalți. Viva băieții, viva Rodgers, viva tot ce înseamnă Liverpool Football Club!

LFC ROMÂNIA | Comunitatea fanilor lui Liverpool din România © 2008.