duminică, 2 martie 2014

Un scurt rezumat al etapei


Odată cu meciurile de astăzi, s-a încheiat și această etapă, favorabilă nouă ca să spun așa. Mi s-a mai cerut să-mi exprim opiniile cu privire la rezultatele partidelor dintr-o etapă ... mai pe scurt, un rezumat al etapei în cuvinte. O s-o fac acum ...

Sâmbătă ne-am confruntat cu cinci întâlniri de pe prima scenă a fotbalului britanic. Sunderland - West Brom nu s-a disputat, datorită faptului că jucătorii lui Gus Poyet au evoluat astăzi în finala Capital One Cup, fiind învinși de Manchester City, echipă care de asemenea nu a evoluat în această rundă.

Everton 1-0 West Ham. Victorie la limită pentru caramele, adusă de Lukaku în minutul 81. Elevii lui Allardyce veneau după patru victorii consecutive, dar presiunea pusă de Everton, mai ales pe Goodison Park, nu a fost atât de suportabilă. Un rezultat la care mă așteptam ... o victorie la un scor minim.

Fulham 1-3 Chelsea. Aici speram într-o minune, mai ales datorită acestei veniri a lui Felix Magath la conducerea grupării de pe Craven Cottage. Am văzut prima repriză live, și mi s-a părut o partidă destul de interesantă, în care Fulham îi ținea piept marelui Chelsea, dar la pauză, după ce Mourinho i-a scuturat puțin, Schurrle a rezolvat meciul. 


Hull 1-4 Newcastle. No way! Nici nu mă gândeam la o asemenea proporție a scorului. Ba chiar, nici nu mă gândeam la o victorie a coțofenelor. Se pare că presiunea de pe umerii lor i-a împins spre a doua victorie consecutivă în Premier League. Păcat de acea dispută dintre Meyler și Pardew. Nu mă miră faptul că Shearer îi cere demisia acestuia. Un antrenor trebuie să reprezinte un exemplu la clubul la care joacă, nicidecum altceva. Patronul lui Newcastle, Mike Ashley, a declarat că nu-l va demite pe Alan, dar cred că trebuie măcar să i se atragă atenția asupra comportamentului său din timpul meciurilor. Nu este prima partidă când este prea energic. 

Stoke 1-0 Arsenal. Bucurie mare ne-au oferit gazdele. Era un meci greu și mă așteptam la puțină încâlceală pe acolo. Potăile, echipă tipic englezească, cu un joc dur pe teren propriu, iată că s-au impus în fața echipei lui Wenger, care se mai pierde uneori, mai ales pe teren străin. Ca și rezultat, mă așteptam la un egal, dar uite că Dumnezeu ne-a dat o mână de ajutor mai mare. Good job, Stoke City!

Southampton 0-3 Liverpool. Nu mă așteptam la un asemenea scor, având în vedere că sfinții sunt o echipă puternică, din punctul meu de vedere, mai ales pe teren propriu. Din punct de vedere tactic, ne-am descurcat de minune și uite că am ajuns și pe locul doi. Bravo băieților! Keep going like this!

Duminică, alte trei meciuri interesante.

Aston Villa 4-1 Norwich. Cam mare scorul în favoarea gazdelor. Mă așteptam ca Norwich să opună o mai bună rezistență, dar uite că Lambert nu și-a iertat fosta echipă. Ambele aveau nevoie de puncte, presiunea fiind mai mare pe gazde, care și-au adjudecat până la urmă victoria, ajutați de o dublă a cunoscutului Benteke.

Swansea 1-1 Crystal Palace. Meci cu multe minute suplimentare pe Libery Stadium. Echipa lui Gary Monk aștepta cu încredere vizita celor din palatul condus de Tony Pulis, ex-antrenorul lui Stoke. Lebedele și-au impus jocul de pase, de posesie, dar la o greșeală a lui Chico, care a primit și cartonașul galben în minutul 82, oaspeții au egalat din penalty, stabilind și scorul final. Un punct prețios pentru oaspeți, dar ambele echipe rămân acolo, în zona călduță.

Tottenham 1-0 Cardiff. Deși favorita era clară, speram într-un rezultat în favoarea oaspeților. Solskjaer nu se descurcă prea bine la cârma echipei galeze, cu toate că băieții săi declară că au început să-i înțeleagă ideile fostului jucător al lui Manchester United. Tottenham s-a impus, iar șansele lui Cardiff de a rămâne în primul eșalon scad de la etapă la etapă. Trebuie să obțină puncte, nicidecum să piardă.

Asta a fost etapa cu numărul 28. Chelsea pe primul loc, Liverpool pe doi, Arsenal pe trei, iar pe patru este City, cu două meciuri restante (Manchester City - Sunderland și Manchester United - Manchester City).

Cu Liverpool ne vedem peste două săptămâni, când vom juca pe Old Trafford, împotriva rivalilor.


LFC ROMÂNIA | Comunitatea fanilor lui Liverpool din România © 2008.