sâmbătă, 1 martie 2014

Soton 0-3 Liverpool


După cum speram, Arsenal a pierdut pe terenul lui Stoke, iar noi am câștigat pe St. Mary, scor 3-0. Sincer să vă spun, nu mă așteptam la o asemenea diferență de goluri, dar mă bucur extrem de mult că am obținut o nouă victorie, mai ales pe teren străin.

Am început partida în forță, cu o primă ocazie în minutul 7. Atunci, Suarez a fost foarte aproape de a intercepta o minge trimisă de Sturridge, însă fundașul central al celor de la Southampton a intervenit la timp. Golul uruguayan-ului a fost amânat pentru câteva minute, pentru ca același Suarez să deschidă scorul în minutul 16, în urma unor ușoare gafe în defensiva sfinților

După acest gol, gazdele au devenit mult mai periculoase, iar ocaziile acestora nu au încetat să apară. Până la pauză, jucătorii lui Pochettino au avut o bară și o altă ocazie imensă, la care Mignolet a avut un reflex superb.

Speram ca în mitanul secund băieții să arate o altă față, după câteva mustrări făcute de Brendan la pauză.

Jocul a fost cam la fel la începutul reprizei a doua, însă odată cu intrarea lui Sterling în locul lui Coutinho, Liverpool a arătat altfel. Ba mai mult, tânărul jucător englez a dublat avantajul cormoranilor, prin acea reușită din minutul 58, care a mai adus puțină liniște în tabăra noastră. 


2-0 este cel mai periculos scor. Emoțiile nu mi-au trecut nici după golul lui Raheem. Totuși, Soton nu a mai contat prea mult în atac, iar Gerrard a închis tabela în ultimul minut al prelungirilor, printr-un penalty executat perfect.

Așadar, după cum speram, am urcat pe poziția a doua, la patru puncte în spatele lui Chelsea. Urmează două săptămâni de pauză, iar după, ne vedem pe Old Trafford, acolo unde vom ataca din nou cele trei puncte. Echipa lui Mourinho va avea și ea un adversar destul de greu - Tottenham Hotspur. Până atunci, YNWA!


LFC ROMÂNIA | Comunitatea fanilor lui Liverpool din România © 2008.