duminică, 2 februarie 2014

FRUSTRANT: WBA 1-1 Liverpool


   Iată că am pierdut două puncte importante pe terenul lui West Bromwich Albion, datorită jocului nostru destul de slab, zic eu. Într-o asemenea partidă, după un asemenea rezultat, îți dai seama că totul se leagă ...

   Ce se leagă? Faptul că nu ești constant în rezultate, vorbind în numele lui Liverpool, care totuși, este o echipă cu pretenții ... nu ai jucători pe bancă care să intre și care să schimbe soarta meciului. Nu putem vorbi cu lotul ăsta de câștigarea Premier League, cum mai auzeam pe la comentatorii de la Eurosport. Să fim serioși sau mai bine spus ... realiști.

   Prima repriză a fost cam dezamăgitoare de ambele părți. Sturridge a deschis scorul în minutul 24. Mă așteptam ca după pauză, jocul să capete mai multă tărie, mai multă forță. Parcă nu era Premier League. 

   În repriza a doua, puteam să mărim avantajul prin Suarez, la greșeala lui Lugano. Dacă o făceam, cele trei puncte erau asigurate. Totuși, nu a trecut mult, iar oportunitatea de a marca le-a revenit adversarilor, la greșeala lui Kolo Toure. Anichebe nu a iertat, iar scorul final a fost de 1-1.

   Pase greșite, nu aveam vlagă. Nu știu cum alternăm meciurile astea. Unul bun, unul prost, unul bun, unul prost ...

   Când mă gândesc că ne distanțam de Tottenham și Manchester United și ne apropiam de Chelsea, care nu văd eu să bată mâine pe Etihad Stadium, îmi vine să ... .

   Sunt mai mult frustrat și un pic nervos, dar sunt sigur că până mâine dimineață îmi trece. Totuși, să ne iasă din cap câștigarea Premier League. Nu ai cum cu un astfel de lot și cu o asemenea atitudine în unele jocuri. Și accederea în Champions League este destul de greu de realizat. Trebuie să obținem cât mai multe puncte cu echipele mici, iar cu cele mari, să ne propunem lucruri mărețe și poate să le și îndeplinim. Sper la mai bine ...

LFC ROMÂNIA | Comunitatea fanilor lui Liverpool din România © 2008.