sâmbătă, 1 februarie 2014

Nu am mutat deloc ...


   S-a terminat perioada de mercato. Aseară am stat cu sufletul la gură să văd soarta transferului lui Konoplyanka, care până la urmă nu s-a realizat. Motivul? Nu mă mai interesează. A trecut.

   Dimineață urlam prin cameră ... de supărare. Nu am adus niciun jucător. Mă gândeam ce naiba e cu noi în ultimii ani, de suntem total aiuriți de obicei, în timpul perioadelor de transferuri. Lăsăm totul pe ultima zi. Oare ăștia nu învață din greșeli?

   În fine ... acum, seara, sunt mult mai liniștit. Nu s-a putut, nu s-a putut. Asta e. Brendan știe clar care este obiectivul său și trebuie să-l îndeplinească cu ce decide (cu ce are).

   Am totală încredere în echipă, în staff, și sper să bifăm o nouă victorie pe terenul lui West Brom.

LFC ROMÂNIA | Comunitatea fanilor lui Liverpool din România © 2008.