miercuri, 19 februarie 2014

La mulți ani, LFC România!


Astăzi, 19 februarie 2014, se împlinesc patru ani de la înființarea comunității LFC România ... o familie a suporterilor lui Liverpool de pe teritoriul românesc.

Totul a început pe băncile liceului, când dragostea mea pentru Liverpool nu putea rămâne la un nivel inferior. Trebuia să o fac cunoscută întregii țări, iar prin munca pe care am depus-o până acum, alături de ceilalți autori, cred că am reușit să fac ceva destul de semnificativ pentru noi toți.

Ambiție, pasiune, continuitate ... toate aceste trăsături, alături de multe altele, le-am asociat cu munca noastră, pentru a putea construi ceva frumos.

Idei de dezvoltare există, dar încă nu promitem nimic. Ne bucurăm că am reușit să formăm o familie, așa cum îmi place mie să spun, să ne cunoaștem, să socializăm și să continuăm să credem că Liverpool este singura echipă care are ceva special, acel special de care beneficiem și noi, adevărați suporteri ai formației de pe Anfield.

Vă mulțumim că ne-ați fost aproape până acum și dorim să ne fiți alături și în continuare! 

Așteptăm critici, injurii, cuvinte frumoase ... orice!

You'll never walk alone!




LFC ROMÂNIA | Comunitatea fanilor lui Liverpool din România © 2008.