miercuri, 19 iunie 2013

Carroll a plecat definitiv!


   Andy Carroll și-a încheiat conturile cu Liverpool. West Ham United l-a transferat permanent astăzi, contra sumei de 15.5 milioane de lire sterline, plus ceva bonusuri care vor fi încasate de echipa noastră mai târziu.

   Țeapa e luată cu acest jucător. Am pierdut peste 20 de milioane de lire sterline din acest transfer, dar asta e. Trebuie să învățăm din greșeli. Oricum, Brendan mi-a dat impresia că se descurcă destul de bine cu transferurile până acum.

   Sincer, mi-a plăcut de Carroll. Nu l-am urât niciodată. Chiar și în ultimele zile, când plecarea sa părea iminentă, nu-mi doream să plece, dar dacă boss-ul a luat decizia, trebuie să ne conformăm și noi, suporterii. Mult noroc în restul carierei, Andy!

LFC ROMÂNIA | Comunitatea fanilor lui Liverpool din România © 2008.