miercuri, 5 iunie 2013

Ce-am fost și ce-am ajuns ...


   Se pare că nu putem să mai negăm nici interesul pentru mijlocașul ofensiv al lui Șahtior Donețsk, Henrikh Mkhitaryan. Conform zvonurilor, această afacere va fi făcută, doar dacă Luis Suarez va pleca de la Liverpool.

   Ce păcat că aducerea unui jucător atât de talentat ține de plecarea unui premiu, de care noi am avut parte în acest sezon. Of, of ... ce am ajuns să facem.

   Dacă ne dorim cu adevărat să câștigăm titlul sau măcar să ne calificăm în Uefa Champions League, trebuie să aducem jucători valoroși, care să-l convingă pe Luis Suarez să rămână. Cred că transferurile din această vară mă vor lumina în privința obiectivelor care vor putea fi îndeplinite în următorul sezon.

LFC ROMÂNIA | Comunitatea fanilor lui Liverpool din România © 2008.