luni, 24 iunie 2013

Pepe îl așteaptă pe Mignolet!


   În ultima perioadă, tot mai multe zvonuri ne leagă de Simon Mignolet, portarul lui Sunderland. Cu câteva zile în urmă, SkySports a scris că cele două cluburi s-au înțeles asupra prețului, urmând ca jucătorul belgian să discute detaliile contractuale cu oficialii noștri, ceea ce nu pare decât o simplă formalitate.

   După câteva zile, agentul jucătorului a declarat că afacerea nu este nici pe departe finalizată, ceea ce mi-a dat de înțeles că zvonurile apărute pe SkySports au căzut. Totuși, pentru mine este foarte clar că această poveste cu Mignolet are puțin adevăr în ea. Cred că ne manifestăm interesul spre a-l cumpăra, iar acest lucru nu poate decât să mă bucure.

   Conform DailyMail, Pepe Reina a reacționat pozitiv la zvonurile care-l privesc pe 'viitorul' său concurent.

     ”Nu mi-am schimbat opinia. Am spus-o de mai multe ori: mă simt foarte confortabil și fericit la Liverpool. Orice echipă are nevoie de concurență pe posturi. Dacă va veni (Mignolet), îl voi primi foarte bucuros și pentru orice are nevoie, voi fi aici. ”
   

   Reina are nevoie de competiție, iar Mignolet este un portar care să-i poată pune postul în pericol. Chiar și Brendan a vorbit despre concurența care trebuie să există în echipa sa, lăudându-i pe ambii goalkeeperi (Reina și Mignolet).

   Cred că belgianul va fi al patrulea transfer al nostru.

LFC ROMÂNIA | Comunitatea fanilor lui Liverpool din România © 2008.