duminică, 2 iunie 2013

Clubul îl susține, dar el ...


   După sumedenia de zvonuri apărute în cazul plecării lui Suarez, situația s-a mai potolit puțin astăzi. Citind diferite postări pe internet, strict legate de posibila mutare a uruguayan-ului, mi-am dat seamă că Liverpool Football Club îl susține în continuare, așa cum a făcut-o mereu, indiferent de prostiile făcute de jucătorul sud-american.

   E adevărat. Presa din Albion nu prea îl suportă pe Luis. Mai nou, jucătorul nostru a avut un schimb de replici și cu prim-ministrul David Cameron. Cred că cel din urmă este puțin invidios datorită calităților pe care le are atacantul sud-american, mai rar întâlnite la un jucător din Premier League (mai ales în rândul fotbaliștilor britanici), însă clubul îl susține în continuare, iar el ar trebui să vadă acest lucru și să răspundă conform așteptărilor noastre.

   Președintele, antrenorul, alături de unii jucători legendari, precum John Aldridge sau Graeme Souness, au declarat că starul uruguayan trebuie să rămână, fiind dorit în continuare de toată lumea. Ba mai mult, să nu uităm de susținerea primită de Suarez în celebrul caz Evra sau în ultimul răcnet în materie de prostie din Anglia, cazul mușcăturii lui Ivanovic. Mereu, dar absolut mereu, Liverpool i-a fost alături. Să nu aud că iese din gura lui o singură nemulțumire legată de club.

   La respect se răspunde cu respect. Te-am sprijinit când îți era mai greu, mă sprijini când am nevoie ... iar noi avem nevoie de Suarez în lupta pentru Champions League.

LFC ROMÂNIA | Comunitatea fanilor lui Liverpool din România © 2008.