marți, 7 ianuarie 2014

Aspas - pe drumul cel bun?

Iago Aspas, 26 ani.
   Iago Aspas a marcat primul gol pentru Liverpool, un gol venit cam târziu pentru un atacant care a poposit la club în luna iunie a anului 2013. Această reușită a contribuit la calificarea cormoranilor în următorul tur din FA Cup, dar și la creșterea moralului acestui fotbalist, pe care s-au plătit în jur de 7.2 milioane de lire sterline.

  Îmi amintesc debutul ibericului în partidele amicale. A marcat de câteva ori. Juca bine, se mișca bine pe teren și mi-a lăsat o primă impresie excelentă. Totuși, pe parcursul acestui sezon, nu prea a dat randament când a fost introdus în teren, ceea ce m-a făcut să-l cataloghez ca fiind un transfer cam ratat.

  Golurile sunt importante pentru atacanți, și sunt sigur că această reușită îi va acorda lui Iago puțină încredere, de care avea mare nevoie. Văd că Brendan are încredere în el, iar dacă el are, am și eu. Îmi doresc din tot sufletul ca Aspas să marcheze cât mai mult și să devină un concurent redutabil pentru Sturridge și Suarez în atac. Apropo, s-ar putea ca Daniel să revină în echipă pentru partida cu Stoke City.

LFC ROMÂNIA | Comunitatea fanilor lui Liverpool din România © 2008.