miercuri, 1 ianuarie 2014

Liverpool 2-0 Hull


   Liverpool începe anul 2014 cu o victorie, scor 2-0, în fața lui Hull City. În urma acestui rezultat, cormoranii urcă pe poziția a 4-a, la șase puncte distanță de liderul Arsenal, care și-a adjudecat victoria în ultimele minute.

  Daniel Agger a deschis scorul în minutul 36, printr-o lovitură de cap, în urma unei lovituri de la colț. La pauză s-a intrat cu scorul de 1-0, posesia fiind de partea noastră, într-un mod superior (63%).

  În repriza secundă, Suarez a majorat avantajul la 2-0, în urma unei lovituri libere executate perfect. Evident, uruguayanul nu putea să lipsească de pe lista marcatorilor într-o astfel de partidă. Gerrard a intrat în minutul 62, lucru care i-a dus în extaz pe fanii formației de pe Anfield. 

  Cu privire la evoluția unor anumiți jucători, pot spune că Henderson este un adevărat luptător. Îl comparam pe acest jucător de acum cu cel de atunci când l-am luat, iar diferența este evidentă. Sunt sigur că va evolua și mai mult. Am încredere în el. Cissokho nu a jucat rău, iar Coutinho este pe val în sens neutru (ca să spun așa). Clar, nu este același jucător pe care-l știam. De asemenea, țin să-l remarc pe Lucas Leiva, care este un mijlocaș defensiv foarte bun. I-am urmărit deplasarea pe teren, poziționarea, viziunea, și pot să spune că îmi place de el. Foarte relaxat pe faza defensivă, joc bun aerian, recuperări multe. Aspas m-a dezamăgit.

   În final, țin să mă laud. Am ghicit scorul. 2-0. Urmează partida cu Oldham, din FA Cup. Nu cred că vor fi probleme. YNWA!

LFC ROMÂNIA | Comunitatea fanilor lui Liverpool din România © 2008.