miercuri, 22 ianuarie 2014

Nevoia unui închizător?


   Din păcate, cu toții ne-am lovit de știrea absenței lui Lucas Leiva, pentru o perioadă de două luni de zile. Era singurul mijlocaș strict defensiv din lotul nostru, care putea face față oricărui meci. Două luni, tată ... două luni!

   Văd că în ultima perioadă majoritatea jucătorilor declară că Liverpool nu se dă bătută din lupta pentru titlu. Ăsta a fost și este obiectul nostru în acest sezon??? Sau ... când au văzut cât de bine am început, toată lumea are așteptări mai mari.

   Evident, și eu mi-aș dori să luăm titlul, poate și FA Cup, dar cred că m-aș mulțumi în acest sezon cu o calificare atât de așteptată în Champions League. În fine ... deviez de la subiect ...

   Cred că trebuie să ne axăm acum și pe aducerea unui mijlocaș defensiv în această perioadă de transferuri. Vorbesc aici de unul competitiv, care să se impună. M-am săturat de experiemnte gen Allen sau Gerrard la închidere. Cu toții știm cum stă treaba cu evoluțiile celor doi acolo. Nu dau randament maxim pentru că nu e poziția lor de bază. Chiar vreți să pățim cum am pățit-o cu Villa în prima repriză?

   Presa zvonește două nume: Nigel de Jong și Yann M'Vila. Primul dintre ei joacă la AC Milan, iar Liverpool și l-ar dori sub formă de împrumut. Al doilea joacă în Rusia, la Rubin Kazan. Mult mai tânăr și mai de viitor.

   Cum e treaba? Mai transferăm și noi ceva? Acoperim posturile unde suntem deficitari sau continuăm să ne facem speranțe că ne vom îndeplini obiectivele cu ce avem plus academie?

LFC ROMÂNIA | Comunitatea fanilor lui Liverpool din România © 2008.