sâmbătă, 25 ianuarie 2014

Bournemouth 0-2 Liverpool


   Da ... acum am ajuns și eu acasă. Cam greu cu zăpezile astea. Drumul este dificil, dar se pare că nu a fost atât de dificilă accederea noastră în turul următor din FA Cup. Băieții s-au impus pe terenul celor de la Bournemouth, scor 2-0. 

   Prea multe detalii despre meci nu pot să dau. Nu am reușit să-l văd. Moses a marcat în minutul 26, ceea ce este destul de bine. Avea nevoie de golul ăsta. Se stinsese mult în ultima perioadă. 

   Sturridge a stabilit scorul final, prin reușita din minutul 61.

  Îmi pare rău că nu i-a acordat Brendan oportunitatea lui Ibe de a juca. Nu înțeleg ce se întâmplă în cazul său. Eu știam că ultimele partide ale sale au fost încununate cu evoluții bune. Merita să mai joace ...

   Urmează derby-ul cu Everton, în care avem mare nevoie de victorie. Abia aștept să păpăm caramelele!

LFC ROMÂNIA | Comunitatea fanilor lui Liverpool din România © 2008.