joi, 16 ianuarie 2014

Coutinho, pe un drum neutru?


   Finalul acestei luni marchează un an de la venirea lui Philippe Coutinho pe Anfield. Am mai recunoscut-o și o recunosc ... nu am fost de acord cu acest transfer la început, însă odată ce l-am văzut mai mult la treabă, totul a luat o întorsătură imensă pentru mine. Aveam impresie că dacă nu a jucat atât de mult la echipele de club unde a fost, nu este un jucător de Liverpool.

  Brazilianul și-a început destul de bine cariera pe Anfield. Totul mergea bine, iar lumea era mulțumită de evoluțiile acestuia. Era omul din spatele vârfurilor, care dirija în mare măsură jocul. Crea ocazii de gol, scotea adversarii din joc ..., dar în ultimul timp, evoluțiile lui nu mai sunt așa de sclipitoare. Jucătorul sud-american a recunoscut acest lucru. Coutinho este conștient că trebuie să marcheze mai multe goluri. Dacă am fi avut un concurent redutabil pentru postul acestuia, probabil că nu mai prindea primul unsprezece așa des.

   În opinia mea, transferul lui Coutinho este unul reușit. Am încredere în el și sper să-și revină. Oricum, îmi doresc ca Brendan să aducă un concurent redutabil pentru jucătorul brazilian. Cred că Philippe poate mai mult.

LFC ROMÂNIA | Comunitatea fanilor lui Liverpool din România © 2008.