duminică, 19 ianuarie 2014

Greșeala lui Brendan ne-a costat!

Lucas Leiva, indispensabil la mijloc.
   Ieri, înainte de startul partidei de pe Anfield, toată lumea aștepta primul unsprezece. Câțiva prieteni îmi confirmară că Brendan Rodgers ar putea adopta o așezare destul de ofensivă, fără Lucas Leiva la închidere, ceea ce s-a și întâmplat.

    La prima vedere, primul gând m-a dus deja la numărul de goluri pe care-l vom marca în poarta lui Guzan, goalkeeper-ul celor de pe Villa Park. Sterling, Coutinho, Sturridge, Suarez ... deja îmi imaginam un nou scor mare. Singurul lucru care ne mai stătea în cale era statistica ultimelor întâlniri cu Aston Villa, de pe Anfield. Oricum, nu cred în prostii dintr-astea.

   Am început partida foarte slab. Eram foarte dezamăgit de modul în care evoluam. Nu ne ieșea nicio combinație ... nu ne găseam pe teren. Oaspeții treceau foarte ușor de mijlocul nostru, inexistent fără un mijlocaș defensiv, care să țină acea zonă cu capul sus. Aici a fost greșeala lui Brendan. Sunt de părere că în orice așezare, prezența unui mijlocaș cu profil defensiv este obligatorie. Cred cu tărie că, dacă juca Lucas de la început, nu primeam două goluri și cel mai probabil câștigam partida. Așa că, am început prost, am continuat la fel, iar când nimic nu-ți merge în marea parte a meciului, cu siguranță nu-ți va merge nimic nici în celelalte minute rămase. Oare câte astfel de decizii neinspirate o să mai ia Rodgers?


LFC ROMÂNIA | Comunitatea fanilor lui Liverpool din România © 2008.