vineri, 31 ianuarie 2014

Astăzi este DEADLINE DAY!


   Astăzi este 31 ianuarie, ultima zi a perioadei de transferuri din iarnă. Până diseară se vor perfecționa ultimele mutări, iar Liverpool ține capul de afiș, în privința transferului jucătorului ucrainian, Yevhen Konoplyanka.

   Ce avem până acum? Se pare că Ayre este în Ucraina, încercând să definitiveze această mutare. Tottenham a intrat și ea pe fir, dar conform zvonurilor, Kono a ales-o pe Liverpool. Cică ar fi vorba despre un contract pe patru ani și jumătate, 60.000 de lire sterline pe săptămână și 16 milioane de lire sterline în contul celor de la Dnipro. 

    Nimic nu este oficial. Ceea ce am spus mai sus este cules de ici, de colo. Oricum, ca o părere personală, cred că acest transfer se va concretiza până la finalul perioadei de mercato.

    Iarăși, presa a vehiculat încă două nume: Nigel de Jong și Yann M'Vila. Pregătiți să facem încă o mutare pe ultima sută de metri? Stau și mă gândesc ... dacă tot e în Ucraina, cât mai e până-n Rusia pentru Ayre. Poate reușim să-l aducem și pe M'Vila. Am avea nevoie și de un mijlocaș defensiv.

   Cu diferite zvonulețe vă mai ținem la curent pe pagina de Facebook a acestei comunități. Am devenit mult mai activi acolo, așa că ... urmăriți-ne! 

   Îmi place ziua aceasta! Mereu surprinzătoare ... te ține în priză ... .

LFC ROMÂNIA | Comunitatea fanilor lui Liverpool din România © 2008.