marți, 14 ianuarie 2014

Liverpool are nevoie de UCL și invers!


   Liverpool se află în cea mai bună formă din ultimii ani. Câtă răbdare am avut și câte miștouri am îndurat, dar iată că acum, băieții sunt pe drumul cel bun. Obiectivul nostru în acest sezon a fost și este calificarea în Uefa Champions League. Până acum, totul merge conform planului.

   După partida cu Stoke, în care a revenit și de neopritul Sturridge, Luis Suarez a declarat că dacă echipa condusă de Brendan Rodgers o continuă în acest stil, calificarea în acea competiție europeană mult visată de câțiva ani nu are cum să nu fie atinsă.

   Ne clasăm bine și mă miră ușor acest lucru, având în vedere că nu avem un lot destul de complet. Brendan a reușit să-i adune pe toți și ne demonstrează că face o treabă bună, fiind antrenorul perfect pentru noi.

   Sper ca în această perioadă de transferuri să aducem ceva. La început erau destul de puține zvonuri, iar acum apar din ce în ce mai multe. Nu vreau să transferăm în prostie și cu prostie în cap, ci să transferăm într-un mod eficient, jucătorii de care avem nevoie. Brendan se pricepe la acest lucru și cum am mai spus-o, mă las pe mâna lui și a întregului staff.

LFC ROMÂNIA | Comunitatea fanilor lui Liverpool din România © 2008.