luni, 14 octombrie 2013

Cum văd eu 'sezonul reușit'?


   Mă întrebam astăzi ce rezultate m-ar mulțumi la finalul acestui sezon. Ultimii ani au fost cam dezamăgitori din punct de vedere al trofeelor câștigate, dar și din punct de vedere al progresului în competițiile europene.

   Cu toții ne dorim calificarea în Uefa Champions League, cea mai importantă competiție europeană intercluburi, care parcă nu mai este la fel de frumoasă fără Liverpool. Dacă terminăm în Top4, sunt mulțumit în ceea ce privește evoluția noastră în campionat.

   Din Capital One Cup am fost eliminați. Totuși, FA Cup rămâne o prioritate în acest sezon pentru noi. Cu cât am ajunge mai departe, cu atât mai bine, însă, nu aș da un triumf în FA Cup, pe o calificare în UCL.

   Deci, în acest sezon, mă aștept și sper să terminăm în primele patru echipe, iar în FA Cup să ajungem cât mai departe. Dumnezeu să ne ajute!

LFC ROMÂNIA | Comunitatea fanilor lui Liverpool din România © 2008.