vineri, 4 octombrie 2013

Mijlocu'-mijlocu'!


     Nu am cautat loturile celorlalte pretendente la Big4 ca sa il compar cu lotul lui Liverpool, in special in ceea ce priveste mijlocasii, pentru ca probabil pentru ca ar fi inceput sa ma ia durerea de cap. De ce? Din aceasta cauza: cand Brendan Rodgers a venit la club, apararea si mijlocul erau betonate, insa acum, apararea si atacul sunt asigurate, iar mijlocul terenului pare mancat de molii....

   Asta e parerea mea. Din punctul meu de vedere, exceptandu-l pe Gerrard, doar Coutinho e jucator care sa faca diferenta in momentul acesta in echipa noastra.

   Allen, e adevarat, a fost omul startului de sezon in campionatul precedent, dar de atunci forma lui e in continua scadere, forma fizica intrerupta, e adevarat, si de accidentari, dar asta nu e important pentru club. Jocul sau a lasat de dorit sezonul acesta, chiar a dezamagit.

   Lucas nu mi-a placut cred ca niciodata, pentru ca e lent. Isi face insa binior meseria la inchidere. Cifrele nu mint.

   Henderson nu s-a ridicat niciodata la asteptarile pe care le-am avut de la el si mi-e greu sa cred ca o sa mai "rasara".

   Pe Gerrard nu ai cum sa il critici, dar varsta isi spune cuvantul.

   In momentul de fata, Coutinho e creierul echipei, cu micile lui oscilatii de forma.

   In fine, ne bucuram de un loc 2 meritat cu o echipa care pare rupta la mijlocul terenului. Sper sa ne mentinem in varf, iar in iarna sa atragem cativa mijlocasi care au confirmat in fotbalul mare si care sunt dispusi sa vina la noi, fotbalisti gen Pastore. 


LFC ROMÂNIA | Comunitatea fanilor lui Liverpool din România © 2008.