vineri, 25 octombrie 2013

Puțină îngrijorare la fazele fixe

Brendan Rodgers.
  În sfârșit, mă bucur că Brendan Rodgers a dat ascultării problema pe care am adus-o în discuție de atâtea ori. Am citit astăzi interviul în care declara că este îngrijorat de golurile pe care le tot primim în urma fazelor fixe. În ultimele cinci partide, patru goluri au fost încasate în urma unor asemenea situații. Dacă vom continua să primim mai multe, reputația ne va crește, ceea ce nu este recomandat în această situație.

  Cam totul ține de concentrare. Țin minte golul primit în victoria de pe teren propriu, 3-1, contra lui Crystal Palace. Băieții au cam dormit la acea fază.

 Confirm ce spune Rodgers. Aceste faze fixe la care trebuie să rezistăm reprezintă una dintre cele mai simple părți dintr-un meci. Ai un scop de atins (de a bloca adversarul) și nu alergi, nu te miști atât de mult.

  Un alt exemplu negativ este partida cu Southampton, scor 0-1. Am pierdut datorită unui gol pe care l-am primit în urma unei faze fixe. Agger l-a scăpat din marcaj pe Lovren, iar acesta a marcat.

  Aceste probleme trebuie rezolvate, trebuie depășite. Mai multă concentrare, mai multă atenție, un overall la one-to-one mai crescut (ca la Fifa). De obicei, și experiența își spune cuvântul la o asemenea fază.

LFC ROMÂNIA | Comunitatea fanilor lui Liverpool din România © 2008.